עיצוב דף נחיתה

כל מי שעוסק בשיווק מקוון יוכל להגיד לכם שדף נחיתה הוא אחד מכלי השיווק הכי טובים ויעילים שעסק יכול להחזיק. אנו חיים בעידן שבו לאנשים יש 0 סבלנות, הם לא יכולים להחזיק מעמד באותו מקום יותר מכמה שניות. כל אחד מקבל אין ספור התראות, הודעות, מסרים, וקישורים לפלאפון שלו. דף נחיתה טוב שמעוצב בצורה נכונה מצליח ללכוד את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי ולגרום לו להיות בפוקוס של כמה דקות, כך שהוא יתעניין ברכישת המוצר או השירות שלכם. אבל בשביל לתפוס את תשומת הלב של הלקוח הפוטנציאלי, דף הנחיתה שלכם חייב להיות מדויק מאוד. אם אתם שואלים את עצמכם עכשיו: 'איך אני אמור לעשות את זה?' אל תדאגו. הגעתם בדיוק למקום הנכון! בואו נתחיל.

 

מה זה דף נחיתה ולמה הוא חשוב?

דף נחיתה הוא בעצם דף האינטרנט הראשון שהאדם שגולש באתר האינטרנט שלכם נחשף אליו. למעשה כל אחד מן הדפים באתר יכול להיות דף הנחיתה: דף הבית, או דף שמוקדש למוצר אחד מסוים. המטרה העיקרית של דף הנחיתה היא להפוך את הגולש המזדמן ללקוח פוטנציאלי, לגרום לו להתעניין במוצרים שאתם מציעים, להשאיר את הפרטים שלו כדי שנציג מטעמכם יחזור אליו, או אפילו לבצע כבר רכישה. כפי שהסברנו כבר, אין הזדמנות שנייה לתקן רושם ראשוני, והסבלנות של רובנו קצרה מאוד היום. אם האדם לא יגיע במהירות למה שהוא צריך בדיוק הוא פשוט יעזוב את האתר שלכם וימשיך לאתר הבא. מסיבה זו חשוב מאוד להשקיע בדף הנחיתה, ולגרום לכך שרבים מאלו שהגיעו אליו ישאירו אצלכם פרטים או ימשיכו לביצוע רכישה.

 

עיצוב נכון של דף נחיתה

אספנו כאן עבורכם כמה טיפים פשוטים מאוד וקלים ליישום, אבל כל אחד מהם שווה זהב.

 

  1. דף הנחיתה שלכם חייב להכיל כמה אלמנטים בסיסיים: כותרת שמסבירה לגולש לאן בדיוק הוא הגיע, טקסט קצר שישכנע אותו למה לבחור דווקא בכם, טיפים והמלצות מלקוחות קודמים, המחשה של המוצר בתמונה או בהדמיה, טופס מקוון להשארת פרטי התקשרות, וכמובן לחצן רכישה.

 

  1. כדאי מאוד לחשוב על מבנה מוגדר לדף הנחיתה ולהימנע מזריקה של כל האלמנטים אל המסך. ניתן גם לשבת עם דף ועט וממש לשרטט לעצמכם טיוטות של מבנה דף הנחיתה עד שתגיעו לעיצוב משביע רצון מבחינתכם.

 

  1. כנסו לראש של הגולשים הפוטנציאליים שלכם. אין כללי קסם בעיצוב שמתאימים לכל אתר ודף נחיתה, לכל מגזר לקוחות יש את הייחוד שלו. חשבו היטב מי קהל היעד הפוטנציאלי שלכם, למי המוצר או השירות שאתם מציעים אמור לדבר? אחרי שהגדרתם היטב את קהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם תוכלו להחליט על עיצוב שמתאים להם ומושך אותם.

 

  1. תמונות ברמה גבוהה. כאשר אתם בוחרים תמונות שממחישות את המוצר שלכם, אל תסתפקו בכמה תמונות ששלחתם פעם בווטספ. התמונות בדף הנחיתה הן הפנים של המוצר שלכם מבחינת כל הלקוחות הפוטנציאליים. אנו ממליצים בחום להשקיע מאוד בבחירת התמונות, ובמקרים מסוימים גם לצלם תמונות במיוחד לאתר בעזרת איש מקצוע. זו השקעה קטנה ופשוטה שתביא לכם הרבה מאוד תועלת בהמשך.

 

סיכום

חשוב מאוד לזכור שדף הנחיתה הוא ה'סלון' של אתר האינטרנט שלכם, ובעצם גם של המוצר או השירות שאותו אתם מוכרים. מכיוון שכולנו כיום חשופים לכמויות מידע אין סופיות ולאין ספור פרסומות, צריך משהו באמת מיוחד ושונה כדי למשוך לנו את תשומת הלב. חשבו היטב על העיצוב והניסוחים, על הייחוד של המוצר שלכם, ומיהו קהל היעד הפוטנציאלי שלכם. בהצלחה!

עסק משפחתי שנותן שירות של מיתוג עסקי ושירותי פרסום בדגש על פרסום בדיגיטל. את העסק הקמנו לאחר שהבנו בעצמנו כמה כל עסק חייב שירותי פרסום ומיתוג על מנת להגדיל מכירות בעסק שלו. זמינים לכל שאלה דוד ועדי בן עיון

רוצים להתייעץ איתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים רלוונטיים