עיצוב כרטיס ביקור

כרטיסי ביקור הם אחד מכלי השיווק החשובים ביותר לעסקים. הם קטנים וניידים, אך הם חזקים מספיק כדי ליצור רושם מתמשך על לקוחות ולקוחות פוטנציאליים. כרטיס ביקור מעוצב יכול לדבר רבות על חברה ועל המוצרים או השירותים שלה. חיוני לעסקים ליצור כרטיס ביקור המשקף במדויק את המותג שלהם ומשדר את המסר הנכון.

 כרטיס ביקור הוא למעשה ערוץ יצירת קשר ראשון עם לקוח חדש. על כן, כרטיס הביקור צריך להיות מעוצב בצורה אסתטית, תוך העברת מסר ברור ומכוון המשקף את המאפיינים העסקיים אותם אנחנו רוצים לייצג.

במאמר הבא נסביר מהי חשיבותו של כרטיס הביקור ומדוע כדאי גם לכם להשתמש בפלטפורמה הפשוטה הזאת. עיצוב כרטיס הביקור יכול לשדר את המקצועיות אותה אנחנו רוצים לשדר ללקוחותינו.

עיצוב כרטיס ביקור
עיצוב כרטיס ביקור

 

איך מעצבים כרטיס ביקור?

לעיצוב כרטיס ביקור יש תפקיד חשוב בהעברת המסר הנכון. יש לשקול היטב את בחירת הצבעים, הגופנים, הפריסה והתמונות כדי להבטיח שהכרטיס משקף במדויק את ערכי החברה ומטרותיה. יש לבחור צבעים שישקפו את המיתוג והתדמית של החברה. אם עסק מתמחה למשל בציוד חוץ, אולי כדאי לבחור בצבעים שמזכירים את הטבע, כמו ירוק וכחול. גם גופנים צריכים להיבחר בזהירות; הם צריכים להיות קלים לקריאה ומתאימים לתעשיית החברה.

גם הפריסה של כרטיס ביקור צריכה להיות מחושבת ומקצועית. הכרטיס צריך להכיל מידע חיוני כגון שם החברה, כתובת, מספר טלפון ואתר האינטרנט. זה צריך לכלול גם את הלוגו של החברה אם נוצר כזה. שמירה על הפריסה והעיצוב פשוטים תבטיח שהמידע יהיה קל לקריאה והבנה.

 

מהו המסר אותו אנחנו רוצים להעביר?

בנוסף לטקסט וגרפיקה, כרטיס ביקור יכול לכלול גם תמונות. בחירת התמונות צריכה להתבסס על ערכי החברה ומטרותיה. לדוגמה, עסק שמתמחה במוצרים ידידותיים לסביבה עשוי לכלול תמונה של עץ או חיה. ניתן להשתמש בתמונה כדי להעביר מסר או ליצור קשר עם לקוחות פוטנציאליים.

 

לבסוף, יש להדפיס כרטיס ביקור על נייר איכותי. מכיוון שלעתים קרובות כרטיסי ביקור נשמרים ומאוחסנים בארנקים ותיקים, חשוב לבחור נייר עמיד שלא יקרע או יכתם בקלות. בחירת הנייר צריכה לשקף גם את המיתוג והתדמית של החברה.

 

לסיכום

עיצוב כרטיס ביקור הוא חלק חשוב בשיווק העסק. יש לתכנן אותו בקפידה ולבצע אותו באופן מחושב על מנת לשקף במדויק את ערכי החברה ולהעביר את המסר הנכון ללקוחות פוטנציאליים. בחירת הצבעים, הגופנים, הפריסה והתמונות צריכה להתבסס על המיתוג והמטרות של החברה. לבסוף, יש להדפיס את הכרטיס על נייר איכותי כדי להבטיח שהוא יחזיק מעמד וישאר קריא.

הכרטיס יהווה את יצירת הקשר הראשונית אותה נרצה לעשות מול הלקוח, מדובר בכרטיס שינוח בארנקם של הלקוחות שלנו, ולכן הם יכולים להציץ בו ולקבל את הרושם אותו אנחנו רוצים להעביר בכל פעם מחדש, על כן חשוב שניתן את הדעת על אותו המסר שנרצה להעביר להם.

עסק משפחתי שנותן שירות של מיתוג עסקי ושירותי פרסום בדגש על פרסום בדיגיטל. את העסק הקמנו לאחר שהבנו בעצמנו כמה כל עסק חייב שירותי פרסום ומיתוג על מנת להגדיל מכירות בעסק שלו. זמינים לכל שאלה דוד ועדי בן עיון

רוצים להתייעץ איתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים רלוונטיים