בניית אתר חנות

כל מה שצריך לדעת על בניית אתר חנות לעסק שלכם 

במאמר הבא נדבר על היתרונות שיש באתר חנות ובמכירות אונליין, נסביר למי מתאים לפתוח אתר כזה, כמה עולה לבנות ולהחזיק אתר מכירות? ומה התהליך שצריך כדי למכור דרך האתר. 

 

לאיזה עסקים כדאי לפתוח אתר חנות? 

בניית אתר חנות זה משהו שיכול להתאים למגוון גדול של עסקים. מתחיל באלו שכבר יש להם חנות פיזית ורוצים להתחיל למכור גם באונליין.  מתאים גם לעסקים קטנים שרוצים להתחיל למכור מוצרים מבלי להחזיק חנות פיזית. וגם מתאים לבעלי עסקים שמוכרים שירותים, קורסים, טיפולים, ועוד. בעצם באתר מכירות אפשר למכור כל מה שרוצים. 

יתרונות באתר חנות 

  • עלות הקמה ואחזקה נמוכות: ההקמה של האתר היא לא גבוהה באופן יחסי להקמת חנות פיזית. גם עלות ההאחזקה החודשית היא נמוכה מאוד – אין שכירות וארנונה. 
  • אין התחייבות לשעות פתיחה קבועות: אין צורך בפתיחה פיזית של החנות לאורך שעות היום החנות מוכרת לבד – אין צורך בעובדים במשמרות
  • אין חובה להחזיק הכל המלאי: באתר חנות אין חובה להחזיק את כל המלאי אצלכם. יש ספקים שיכולים הם לשלוח את הסחורה אל הקונה. 
  • מכירת מוצרים בכל הארץ: היום יש חברות משלוחים מצוינות המגיעות לכל מקום בארץ שתרצו תוך כמה ימים. המחיר למשלוח גם לא יקר. 

 

איך מפרסמים את החנות וגורמים לאנשים לקנות: 

זה החלק הכי מורכב בכל עסק. היתרון בחנות אינטרנטית שהכל מדיד ואפשר להבין במדויק איזה פרסום מביא מכירות בפועל לעסק. כדי לפרסם את החנות נשתמש במגוון כלים דיגיטליים בדגש על פרסום בגוגל וברשתות החברתיות. 

 

אסטרטגיית פרסום נכונה לחנות דיגיטלית

שיטת העבודה המקובלת היום שעובדת אצל כולם הכי טוב זה לתת תג מחיר גבוהה למוצרים ולשירותים ואז לתת הנחות באחוזים בכל מיני תאריכים ומועדים בשנה. מחקרים פסיכולוגים שנעשו מציגים כולם מסקנות ברורות: בשביל לגרום ללקוח לקנות, צריך לייצר מבצע שהולך להיגמר תוך זמן מסויים ולכן כדאי לקנות עכשיו אחרת המחיר יעלה. 

 

המטרה היא למקד את הקמפיינים הפרסומים לכמה פעמים בשנה

כבעלי עסקים אנחנו תמיד רוצים למקד את האנרגיות שלנו בשיווק ומכירות בכמה קמפיינים מרכזיים שבהם נמקד את העשייה שלנו סביב הפרסום. בזמנים האלו נייצר תוכנית שיווק ופרסום מסודרת שבהם נפעיל את כל מערכות הפרסום יחד וניצור קמפיין שיביא מכירות בצורה משמעותית. כמובן שגם המוצרים והשירותים יהיו נכונים ומתאימים לאותה עונה בשנה או לאותו חג. 

 

קידום מכירות באמצעות קוד קופון 

לכל אתר יש אפשרות להפיק קוד קופון שמקנה אחוזי הנחה למוצרים. לכל קוד קופון יש תוקף זמן.  בעזרת הקוד קופון תוכלו לפרסם ללקוחות שיש מבצע. דבר נוסף שהולך מאוד זה פרסום בעזרת משפיעני רשת. מייצרים איתם שיתוף פעולה ונותנים להם קוד קופון לאתר שאותו הם מפרסמים לעוקבים שלהם. תוכלו לדעת בדיוק כמה מכירות הגיעו דרך הפרסום שלהם. לרוב הם מקבלים שכר בהתאם לכמות המכירות שהגיעו דרכם. 

 

 

באיזה פלטפורמה בונים את האתר? כמה זה עולה?

בניית אתר מכירות ממוצע עולה 8,000-15,000 תלוי במורכבות האתר. עלות אחזקה של האתר היא סה"כ כמה מאות שקלים בשנה.  אני ממליץ לבנות את האתר בפלטפורמה שנקראת וורדפרס ולא בשום פלטפורמה אחרת! לא וויקס, לא שופיפי, לא קונימבו רק וורדפרס. וורדפרס היא הפלטפורמה הכי נפוצה בעולם והאתר הוא באמת שלכם. בניית אתר בוורדפרס לפעמים קצת יותר יקרה אבל עלות האחזקה נמוכה יחסית לאחרים. שימו לב שהאתר צריך להיות גם מותאם לתקן הנגשת אתרים על פי חוק. 

 


בשביל למכור באונליין צריך סבלנות 

מכירות באונליין זה משהו שכדאי וצריך כל עסק לעשות. קחו בחשבון שזה תהליך ממושך. אל תצפו לבנות אתר ותוך שבועיים יהיו לכם מלא הזמנות. צריך להשקיע בתוכן שבאתר בדגש על תמונות וצילומים של המוצרים כמובן חייב לבנות ולהשקיע באסטרטגיה שיווקית וקידום בפועל של האתר בדגש על קידום אורגני ולא קידום ממומן. עסק בונים לטווח ארוך הסבלנות וההשקעה בסוף משתלמים. 

עסק משפחתי שנותן שירות של מיתוג עסקי ושירותי פרסום בדגש על פרסום בדיגיטל. את העסק הקמנו לאחר שהבנו בעצמנו כמה כל עסק חייב שירותי פרסום ומיתוג על מנת להגדיל מכירות בעסק שלו. זמינים לכל שאלה דוד ועדי בן עיון

רוצים להתייעץ איתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים רלוונטיים