במאמר הבא נפרט ונסביר על היתרונות והחסרונות בפרסום ברשתות החברתיות
נתחיל בלמנות את הרשתות המרכזיות שהם: טיקטוק, אינסטגרם, פייסבוק, יוטיוב, סטטוס בווטסאפ.
כל אחת מהם יכולה לתת חשיפה טובה לעסק שלכם. בכל פלטפורמה יש אנשים שונים שייצפו בתכנים שאתם מעלים לשם.
האתגר הגדול בפרסום ברשתות חברתיות:
מה שעובד היום ויביא לכם הכי הרבה חשיפה ברשתות החברתיות זה סרטונים קצרים. בשביל לפרסם ולקבל הרבה חשיפה תצטרכו לצלם תוכן לערוך אותו ולהעלות אותו. ככל שהתוכן יהיה מעניין ובעל ערך רלוונטי ליותר אנשים תקבלו הרבה חשיפה ומעורבות של אנשים. האתגר הגדול הוא באמת לייצר את התוכן ולהתמיד בזה.
איזה סוג תוכן כדאי להעלות?
אם רוצים לעשות את הדבר הטוב ביותר זה לצלם סרטוני וידיאו שהפוקוס בסרטונים זה על בעל העסק. לקוחות רוצים לראות פנים בפרונט של העסק. זה לא משנה אם זה עסק קטן או חברה ענקית. (חברות גדולות משלמות בדרך כלל לפרזנטור ומפיקות איתו את הסרטונים והפרסומות.) תסתכלו סביבכם ותראו שמי שהפרסום שלו מצליח זה בעלי עסקים שהתגברו על המכשול שיש לרוב האנשים ומצלמים את עצמם ומעלים את התוכן לרשתות החברתיות. זה הדבר שעובד הכי טוב היום!
פרסום בכל הפלטפורמות במקביל:
מה שאנחנו במשרד עושים היום ללקוחות שלנו זה צילום יצירת תוכן ופרסום שלו בכל הרשתות במקביל. זה עובד מצויין! בכל פלטפורמה העסק מקבל חשיפה! מה שמביא לעסק בשורה התחתונה חשיפה ענקית למגוון קהלים.
להעלות את התוכן זה פעולה טכנית שלא דורשת הרבה זמן ולכן כדאי להעלות לכל המקומות במקביל. כמו שאמרנו עיקר העבודה זה לייצר את התוכן אז שיש לכם תוכן מוכן, אפשר ממש ואפילו כדאי לקחת את אותו תוכן ולהעלות אותו לטיקטוק, לפייסבוק, לאינסטגרם וליוטיוב וכמובן גם לסטטוס בווטסאפ.
שמפרסמים ברשתות חברתיות חייב סבלנות והתמדה.
מי שנחשף לתוכן שלכם ברשתות ברוב המקרים זה לקוחות שלא בהכרח רוצים עכשיו את השירות או את המוצר שלכם. לכן חייב התמדה ולייצר רצף של תוכן. המטרה היא שהעוקבים שלכם יכנס להם טוב טוב למודעות שאתם קיימים וברגע הנכון שהם או מישהו שהם מכירים יצטרך אתכם הם יידעו לפנות קודם כל אליכם. לכן בשביל למכור דרך הרשתות החברתיות חייב סבלנות ולהמשיך בהתמדה להעלות תכנים חדשים על בסיס קבוע. ככל שעובר זמן, בכל פלטפורמה שמפרסמים עולים גם כמות העוקבים והצפיות לתכנים שתעלו.
יתרונות נוספים בפרסום בסושיאל מדיה:
גם במידה ותפסיקו להעלות תכנים חדשים הסרטונים שלכם קיימים ברשת. סרטונים שעלו ליוטיוב ולפייסבוק מקבלים גם חשיפה במנוע החיפוש של גוגל מה שיביא לכם תמיד חשיפה נוספת ולקוחות חדשים. אגב פרופילים עם תוכן מצולם משפרים מאוד את התדמית העסקית שלכם וזה יכול לשמש אותכם למגוון מטרות בתהליכי השיווק והמכירה שלכם. את הסרטונים שמצלמים כדאי גם להטמיע בתוך האתר אינטרנט. זה עוזר מאוד גם לקידום של האתר בגוגל.
לסיכום:
כדאי מאוד להשקיע ביצירת תוכן ולהעלות אותו לרשתות חברתיות. זה יכול למנף לכם את העסק בצורה שלא חלמתם עליה. חייב רק אסטרטגיה נכונה ותוכן איכותי שבאמת ייתן ערך למי שצופה בו ולא רק תוכן מכירתי.
אם זה נשמע לכם מופרך עכשיו לייצר תוכן או לשלם למישהו שיעשה לכם את זה תתחילו בקטן. תיקחו רשת חברתית אחת שאתם מכירים הכי טוב ותשקיעו בה כמה שאתם יכולים. אפילו להעלות טקסטים, תמונות ועיצובים גרפיים זה יביא לכם תוצאות. כל פרסום עובד! העיקר אל תישארו מתחת לרדאר