פרסום עסקים עם תוצאות מהירות בעזרת גוגל

הפעם אני רוצה שנדבר על פרסום קצת יותר ממוקד שמביא תוצאות מהירות יותר.

מנוע החיפוש של גוגל כלי פרסום חזק מאוד

כולנו מכירים את גוגל ואני בטוח שגם אתם משתמשים במנוע החיפוש הזה. במאמר הבא נפרט לכם על היתרונות של גוגל לבעלי עסקים ואיפה אפשר וכדאי לפרסם בגוגל.

גוגל מביא לקוחות מאוד רלונטיים

היתרון הגדול בלקוחות שמגיעים מגוגל זה שהם בשלים ורוצים כבר לקנות או להזמין את השירות.

הם הבינו עם עצמם שהם צריכים שירות או מוצר מסויים ועכשיו הם מחפשים מישהו שיספק להם את מה שהם צריכים.

לכן אם תופיעו בגוגל עם העסק שלכם זה יכול להביא לכם המון לקוחות מאוד רלוונטיים. זה רלוונטי למי שמהעסק שלו בנוי על שירותים וגם למי שהעסק שלו בנוי על מוצרים פיזיים.

3 אפשרויות הפרסום העיקריות בגוגל

בשביל שימצאו אותכם בגוגל יש כמה אפשרויות עיקריות שכדאי להכיר ולהתחיל לחשוב ברצינות איך העסק שלי גם הולך להופיע שם. קוראים לזה בשפת העם קידום בגוגל ואני רוצה להסביר קצת את המונח הזה מה האפשרויות העומדות לרשותכם.

1. קידום ממומן בגוגל:

אפשר לשלם לגוגל ולהופיע במודעות הממומנות שלהם על כל מילת מפתח שאנשים מחפשים. אפשר ממש להגדיר תקציב יומי וחודשי ולהגדיר באיזה איזורים רוצים להופיע. ניתן ממש לההגדיר כל דבר מתי יופיעו המודעות באיזה ימים ושעות ועל איזה מילים יופיעו וכמה אתם מוכנים לשלם.

קידום ממומן בגוגל
תוצאות קידום ממומן בגוגל

2. קידום אורגני בגוגל:

יש אפשרות להופיע בגוגל בלי לשלם לגוגל. זה נקרא קידום אורגני(seo). שיטת קידום זאת היא השיטה הכי נכונה לעסק שלכם לטווח הארוך. זה דורש הרבה השקעה או תקציב פרסום אבל אם יש סבלנות והתמדה מגיעים לתוצאות מאוד יפות שבה אתם מקבלים אלפי כניסות כל חודש לאתר מבלי לשלם לגוגל.

קידום אורגני בגוגל
קידום אורגני בגוגל

3. גוגל לעסק שלי:

אפשר לפתוח כרטיס עסק בגוגל. זה תהליך מאוד פשוט שעושים לבד וזה ללא עלות. הכרטיס עסק בגוגל יכול להביא לכם הרבה שיחות טלפון. לאחר שפתחתם את הכרטיס עסק בגוגל כדאי להוסיף ביקורות ותמונות לכרטיס העסק זה עוזר מאוד לקדם אותו.

קידום במפות גוגל (גוגל לעסק שלי)
קידום במפות גוגל (גוגל לעסק שלי)

הרחבה משמעותית של מעגל הלקוחות

שימו לב לקוחות שמחפשים שירות מסויים בגוגל זה סימן שהם לא הכירו מישהו אחר ולכן חיפשו בגוגל. כנראה שגם במעגל המשפחתי או בחברים שלהם אין להם מישהו שמכיר וברגע שתננו להם שירות אתם הופכם להיות זה שמתגלגל במעגלי החברים שלהם וזה יביא לכם בטווח הארוך עוד המון עבודות. אל תסתכלו בראייה מצומצמת על כל לקוח. לקוחות מטבעם ברגע שהם מרוצים הם ממליצים עליכם.

אותם לקוחות יחשפו אותכם בעתיד למעגל החברים והקרובים שלהם וככה תרחיבו את מעגל הלקוחות שלכם לקהילות אחרות שעד היום לא הכירו אתכם.

מתחילים בתקציב פרסום קטן

אפשר לפרסם בגוגל החל מתקציב של עשרות שקלים והפרסום מאוד מדיד מדוייק. אין צורך בסכומים גדולים כדי להתחיל. פרסום זה ניסוי וטעייה תנסו לפרסם ותראו איך זה עובד.

מערכות הפרסום של גוגל הם פשוטות ואפשר גם לבצע את הפרסום בעצמכם

אפשר לפרסם ולעשות את הכל בעצמכם. קחו בחשבון שצריך תמיד ללמוד ולהכיר את המערכות ככל שתמקצעו הנושאים האלו של קידום בגול גם ממומן וגם אורגני זה יעזור לכם מאוד לקדם את העסק שלכם ולקבל עוד המון פניות בכל חודש על בסיס קבוע.

*שימו לב שבשביל לפרסם בגוגל תצטרכו אתר אינטרנט או דף נחיתה שאליו יגיעו אלו שלחצו על התוצאה שלכם בגוגל.

אם עדיין לא ניסתם לפרסם בגוגל ממליץ לכם להתחיל ולנסות. הפרסום בגוגל יכול להביא לכם המון לקוחות חדשים.

עסק משפחתי שנותן שירות של מיתוג עסקי ושירותי פרסום בדגש על פרסום בדיגיטל. את העסק הקמנו לאחר שהבנו בעצמנו כמה כל עסק חייב שירותי פרסום ומיתוג על מנת להגדיל מכירות בעסק שלו. זמינים לכל שאלה דוד ועדי בן עיון

רוצים להתייעץ איתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים רלוונטיים