אפשרויות פרסום ומיתוג העסק שישאירו את העסק בתודעה

יש כמעט אין ספור דרכים, אמצעים, פלטפורמות ואפיקי שיווק שבהם ניתן לפרסם ולמתג את העסק ולאפשר ללקוחות פוטנציאליים להיחשף אליו 24/7 . בהינתן שהאינטרנט היא זירת הפרסום, המיתוג והשיווק האטרקטיבית, האפקטיבית או, במלה אחת- האולטימטיבית, הופכת האפשרות לפרסום בו להכרח. אם אתם לא נראים שם, אתם עלולים לא להיראות כלל…

כדי שעסק ייצרב בתודעה עליו להיראות בכל מקום. לשם כך נדרשת חשיבה שיווקית ממוקדת, תוך מיצוי כל אפיק, כל ממשק וכל פלטפורמה לפרסום. הערך המצרפי של שיווק בכל אלה עשוי להניב לכם רווחים גדולים. 

מוצרי קידום מכירות ממותגים

לא רק אלוהים נמצא בפרטים הקטנים- גם, לפעמים, הכסף הגדול. זה מכבר הוכחה יעילות הפרסום באמצעות מוצרי קידום מכירות ממותגים. לדוגמה: גדג'טים שונים למחשב ולסלולה, כוסות, מגנטים, כרטיסי ברכה ממותגים, עטים, מנשאים, משטחי עבודה- כל אלה עשויים להיות ערוצי שיווק יעילים מאין כמוהם, כאשר הם ממותגים בצבעי עסק, בלוגו ובסלוגן שלו. מוצרי קידום יעילים נוספים הם חוברות, ברושורים, שלטי חוצות, שמשוניות ועוד- כל אלה יעלים כאשר הם נראים לעיני רבים בתערוכות, בירידים, בוועידות, בכנסים, בימי עיון, בתצוגות ובכל מקום שבו נפגשים בעלי עסקים המשווקים מוצרים או שירותים ונמצאים בהם אנשים המהווים קהל יעד למוצר או לשירות שאתם מציעים.

ככל שהתקציב העומד לרשות העסק גדול יותר, וככל שהוא פונה אל לקוחות פוטנציאליים רבים יותר ( לדוגמה- יצרני נייר טואלט, אשר כל אדם שהוא מהווה, כמשוער, לקוח פוטנציאלי) יש היגיון בפיזור הפרסום במקומות שונים כגון: תשדיר רדיו, פרסום באתרים שונים ובעיתונות מודפסת, בטלוויזיה, וכמובן באמצעות כל אפיקי השיווק שצוינו לעיל. 

היכן שורה הברכה?

אמנם נאמר כי אין הברכה שורה בסמוי מן העין- אבל לא כשמדובר על פרסום ומיתוג, תחום שבו לא רק הברכה אלא בעיקר התועלת שורה דווקא בגלוי לעין. על מנת למצות ולהפיק מפרסום עסק ומיתוגו באופן מרבי ומיטבי – מומלץ לחשוב הן בתוך הקופסה והן מחוץ לה. לדוגמה: כרטיס ביקור דיגיטאלי שכולל את עמוק הפייסבוק העסקי של העסק, אתר  האינטרנט שלו וכל הפרטים הרלוונטיים ליצירת קשר עמו ולקבלת מידע על אודותיו, הנשלחים בכל תכתובת עשוי להיות אמצעי שיווקי יעיל מאין כמוהו.

הערך המוסף כערך יסוד

כאשר מתכננים אסטרטגיה שיווקית של פרסום העסק ומיתוגו חשוב לזכור כל העת כי הלקוח הפוטנציאלי לא מייחד יותר מאשר שניות אחדות לפרסום, לכן חשוב שהוא יהיה ענייני, ממוקד, יבהיר באופן תמציתי את התועלת שהמוצר או השירות שלכם מספק ללקוח שלו. לכן חשוב שהעיצוב יהיה מרשים, אוורירי, קליט, ועם זאת שלא יאפיל על התוכן, על המהות. חשוב לדעת שאתם – כמו כולנו- פועלים בסביבה עתירת גירויים ורוויית מסרים לכן כדי להיראות בכלל ולבלוט ולהיזכר בפרט, וכדי להיצרב בתודעה, עליכם להיות שונים ומיוחדים. אלופים. 

עסק משפחתי שנותן שירות של מיתוג עסקי ושירותי פרסום בדגש על פרסום בדיגיטל. את העסק הקמנו לאחר שהבנו בעצמנו כמה כל עסק חייב שירותי פרסום ומיתוג על מנת להגדיל מכירות בעסק שלו. זמינים לכל שאלה דוד ועדי בן עיון

רוצים להתייעץ איתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים רלוונטיים