איך בוחרים משרד פרסום לצורך פרסום בדיגיטל?

כללי הפרסום הוותיקים, שהיו תקפים עשרות שנים, כבר אינם פועלים היטב בימינו אלה. כפי שהעולם כולו הולך ומשתנה לאור השימוש המסיבי באינטרנט ורשתות תקשורת, כך עבר גם ענף הפרסום אבולוציה משמעותית. אם כן, ראוי לשאול איך בעצם בוחרים משרד פרסום לצורך פרסום בדיגיטל. יש לנו את התשובות בשבילכם. 

מנפח של גולשים ליותר המרה 

אם הגעת לאיש פרסום שהבטיח ליצור לכם יותר נוכחות דיגיטלית, זה בהחלט נשמע טוב ויכול להיות שזה באמת כך. אבל משרד פרסום איכותי באמת צריך להבטיח כיום משהו נוסף. לא רק תוצאות מובילות בגוגל שמביאות יותר גולשים אל האתר. פרסום איכותי באמת מביא גם ליותר יחס המרה. ואפשר בהחלט לבדוק זאת, בכלים כגון גוגל אנליטיקס. 

המשמעות היא כזאת: העלאה ביחס בין הגולשים שמגיעים לאתר או לדף הנחיתה לבין הגולשים שמבצעים את הפעולה הרצויה. למשל, הרשמה לאתר. למשל, סימון של לייק. למשל, השארת פרטים או רכישה מקוונת. אפשר לסכם את זה ולומר כך: משרד פרסום שעושה עבודה טובה בדיגיטל מביא יותר לידים מכל כמות נתונה של גולשים. זהו מדד חשוב שיעזור לכם לבחור משרד שיפרסם אתכם היטב. 

נראות בכל הערוצים המקוונים 

אין ספק שמשרדי פרסום מוצלחים בעידן הדיגיטלי חותרים ליצור ללקוחות יותר נראות, בכל הערוצים הדיגיטליים. אם יש נוכחות מסיבית בגוגל, זה בהחלט טוב אבל לא מצוין. אפילו עסק או אתר שזוכים למיקום גבוה בגוגל עדיין צריכים גם לקוחות שנמצאים במקום אחר. 

מחקרים ממוקדים מציינים כי יש הרבה מאוד גולשים שנמצאים יותר ברשתות חברתיות מאשר במנועי חיפוש מרכזיים. ואם גולש מבלה הרבה בפייסבוק, אז העובדה שגוגל "אוהבת" עסק מסוים ומעניקה לו ציון גבוה בתוצאות החיפוש לא ממש משנה. אז אם נסכם, קידום בגוגל זה טוב, אפילו מעולה. אבל צריך להוסיף נראות במגוון ערוצים. זהו עוד מדד חשוב שיעזור לכם לבחור משרד שיפרסם אתכם היטב. 

שימוש מיטבי בתקציב הפרסום 

פרסום בדיגיטל עשוי להיות ממוקד בקמפיינים. הפרסום עשוי להיות מופנה ליעדים לטווח קצר אך מוטב שהוא יכלול גם יעדים לטווח ארוך. ומה שיעזור מאוד לבחור משרד שיתאים בשבילכם הינו היכולת של אנשי הפרסום לעשות שימוש נאות וטוב בתקציב שלכם. אפשר לבנות כל מיני קמפיינים PPC ואפשר להפנות תקציבים גם להפקת סרטוני תדמית, ניהול דף עסקי ועוד אלף ואחד צעדים אחרים. אבל בסופו של דבר, יעילות הפרסום נמדדת לא רק ביותר עסקים ויותר הכנסות. היעילות נמדדת ביחס בין השקעה בפרסום לבין השגת תוצאה רצויה. כלומר, צריך לבחור אנשי מקצוע שיודעים להיות יצירתיים ולבנות קמפיינים, אבל גם לעשות את השימוש המיטבי בתקציב הפרסום. יותר החזר עבור ההשקעה, יותר כדאיות ויותר רווח שנשאר בסופו של דבר. 

מעטפת, שירות ויחס אשי 

אנו מציעים לשים לב גם לעוד כמה דברים שעוזרים לבחור בין משרדי הפרסום השונים. למשל, מעטפת שירותים. משרד שיכול לבנות אתר, לקדם אותו, לנהל קמפיינים, להשיק מיתוג חדש ולבצע עוד צעדים נוספים יוכל לסייע לחברות ועסקים שרוצים את כל השירותים תחת קורת גג אחת. וחשוב לא פחות – היחס. בדיגיטל אפשר לנהל קשר עסקי מרחוק, ללא מגע קרוב ואנושי. אבל כדאי שלחברת הפרסום תהיה המוכנות וגם היכולת להעמיד לרשותכם איש קשר אישי, שמכיר אתכם לעומק. מכיר את העסק שלכם, מבין אתכם, שכיף לכם לשוחח איתו. פרסום יכול וצריך להיות עניין מרגש, נעים וחוויתי, גם בשבילכם ולא רק עבור הלקוחות שלכם. 

עסק משפחתי שנותן שירות של מיתוג עסקי ושירותי פרסום בדגש על פרסום בדיגיטל. את העסק הקמנו לאחר שהבנו בעצמנו כמה כל עסק חייב שירותי פרסום ומיתוג על מנת להגדיל מכירות בעסק שלו. זמינים לכל שאלה דוד ועדי בן עיון

רוצים להתייעץ איתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים רלוונטיים