איך למנף את קידום אתרים אורגני לטובת המותג האינטרנטי שלכם?

לכל מותג שמכבד את עצמו יש אתר אינטרנט אשר מצג את המוצרים הקיימים, ומאפשר ללקוחות לצור קשר עם נציגי החנות. הצפת המידע שאנו חווים בשנים האחרונות גורמת לאתרים ולמותגים לעשות מעל ומעבר כדי להצליח לפרסם את עצמם, לכן לא מעט אתרים מוצאים כספים על קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש. אבל רגע לפני שגם אתם מבזבזים את תקציב הפרסום שלכם על מודעה בגוגל – חשבתם פעם מה היה קורה אם אפשר היה להביא תנועת לקוחות לאתר ללא צורך בפרסום ממומן? קידום אתרים אורגני (SEO) היא שיטת פעולה מסוג כזה.

מה זה קידום אתרים אורגני?

לגוגל כמנוע חיפוש יש אלגוריתם שסוקר דרך קבע כל אתר, על מנת למצוא מילות מפתח בטקסט שרשומים בכל עמוד ועמוד. אם מנוע החיפוש מצליח לאתר מילת חיפוש בעמוד המכירה של אחד המוצרים באתר שלכם, למשל, הוא מציג את העמוד לכל גולש אשר מחפש את הביטוי. כדי להופיע בעמודים הראשונים של כל חיפוש יש להדגיש מספר קטן של מילות מפתח מדויקות לנישה של כל אתר. גוגל מזהה את החזרה המרובה על המילים ומציג את התוצאות בעמודים גבוהים יותר.

תהליך הקידום האורגני הוא תהליך אשר דורש אסטרטגיה לטווח ארוך ונכונות להתמודד עם שינויים שמציג האלגוריתם של גוגל מעת לעת. אולם, מדובר באופציית שיווק שאינה גובה כספים מהאתר עצמו ויכולה להביא תנועה איכותית ואותנטית לאתר שלכם.

איך אפשר להפוך את החנות שלי למוצלחת בעזרת קידום אורגני?

כאשר אתם מקימים חנות וירטואלית, אתם מזהים את נישת הפעולה של העסק שלכם. לאחר ההחלטה, התחילו לחפש את מילות המפתח המרכזיות שלהן פוטנציאל להוביל את הקו השיווקי באתר שלכם. מילת מפתח טובה היא מילה בעלת נפח חיפוש גדול, מספר מתחרים מאוזן, רלוונטיות גדולה מאוד לעסק שלכם, ועניין אמיתי מצד הלקוחות. כדי לכם לחפש מילה שתעמוד בכל התנאים האלה, ובייחוד ברלוונטיות ובעניין ללקוחות- משום שזו הדרך לגרום לגולש להפוך להיות רוכש.

התאמה מדויקת של מילות מפתח, ושזירתן בטקסטים השונים ברחבי האתר הן רק שלבי הפתיחה של תהליך ארוך יותר. עם התקדמות האתר בחיפושי גוגל, תוכלו לבצע תהליך אופטימיזציה כדי להתאים את עצמכם לשינויים במילות החיפוש של הלקוחות את באלגוריתם של גוגל. התאמות אלו משמרות את העלייה ההדרגתית ומאפשרות לכם לצמוח כל הדרך עד לעמוד הראשון.

עסק משפחתי שנותן שירות של מיתוג עסקי ושירותי פרסום בדגש על פרסום בדיגיטל. את העסק הקמנו לאחר שהבנו בעצמנו כמה כל עסק חייב שירותי פרסום ומיתוג על מנת להגדיל מכירות בעסק שלו. זמינים לכל שאלה דוד ועדי בן עיון

רוצים להתייעץ איתנו? השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאמרים רלוונטיים